Thursday, February 3, 2011

Liverpool Vs Stoke City

Haa,, inilah dia si pembelot tak guna,, Tak sedar diuntung.. Buat peminat2 Liverpool di luar sana tak payah la nak sedih pasal ' Mamat Jambu' nih.. Besok2 sedarlah dia apa yang dia dah buat,, takpe,, takpe.. hehe

   ' Haa Torres,,  ni dia jalan keluar.. Blah2,, En. Suarez ngan En. Carroll nak masuk nih.. Apa lagi ?? Jalan laaaaa'  Kata Kenny Dalglish kepada Torres yang jalan terhegeh - hegeh .




Tengok team Liverpool,, sempat lagi main tepuk amai - amai ;D
Inilah dia hero baru kita, Luis Suarez, pemegang jersi no. keramat Liverpool iaitu no. 7 .. Yang Lucas tuh sibuk jeh nak masuk skali gambar nih, hesyyhh..


Ok.. ini dia keputusan perlawanan .. Liverpool dilihat lebih bagus dari segi permainannya jika nak dibandingkan dengan perlawanan2 sebelum nih.. Kenny Dalglish menggunakan formasi pelik iaitu formasi 3-5-1-1.  Raul Meireles (4) meledakkan gol pertama Liverpool dengan tendangan padu maut beliau.. Manakala Luis Suarez (7) yang menggantikan Fabio Aurelio (6) berjaya meledakkan gol kedua buat Liverpool. Terima kasih diucapkan kepada mereka berdua... Dan , yang peliknya ' Big Soto' ngan Lucas main dah bagus lah sekarang nihh , jadi diucapkan terima kasih kepada mereka juga ..

Keputusannya,,
Liverpool 2 - Stoke City 0

     Kemasukan Suarez yang diiringi tepukan dan sorakan gemuruh daripada peminat - peminat di Anfield !

          ' Rak kasut kat belakang aku nih nak tukar buat rak piala untuk kelab Liverpool pulak lah '

2 comments:

  1. caya lah nanti aku list kan ko kat blog list aku

    ReplyDelete
  2. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

    ReplyDelete